Chili Factory usaldab Soome partnerlust

Chili Factory usaldab Soome partnerlust

"Kõik sai alguse 2016. aastal, kui ostsin esimesed tšillitaimed. Armastus toiduvalmistamise ja tšilli vastu sütitas idee luua oma retseptid,“ räägib Dinny Harjula, Chili Factory Oy asutaja ja tegevjuht.

2020 aastal avas Chili Factory oma veebipoe ning maitsvad tšillikastmed olid valmis võitma tarbijate südamed.

"Alguses kasutasime Pakettikauppat, kuid kui sealt kadusid täielikult Matkahuolto teenused, oli Shipitile üleminek lihtne otsus. Otsuse tegi veelgi kergemaks Shopify veebipoele sobiv Approostersi integratsioon, mida me kasutame,“ võtab Harjula koostöö alguse kokku.

Shipiti abi logistikaprobleemide lahendamisel on hindamatu

Chili Factory müüb oma veebipoe kaudu peamiselt tšillikastmeid Soome tarbijatele, kuid aeg-ajalt saabub tellimusi ka välismaalt.

"Mõnikord on meil ebatavalisi saadetisi näiteks Suurbritanniasse, Luksemburgi ja Šveitsi. Ühe telefonikõne jooksul sain põhjalikud juhised, kuidas pakid kõige paremini ostjateni toimetada. Lisaks saime konkreetseid nõuandeid, nagu kas tasub saata pakk pakiautomaati või koju,“ jagab Harjula kogemust.

Ka logistikapartnerite valikul ja pretensioonide lahendamisel on olnud vaja toetuda Shipiti spetsialistidele. Rahvusvaheliste saadetiste osas andis Shipit soovitusi parimate logistikapartnerite kohta ning mõnikord lahendatakse probleeme kiiresti ja üheskoos.

"Üks saadetis pidi jõudma sünnipäevakingituseks, kuid mingil põhjusel tagastati pakk meile. See polnud ei Shipiti ega meie süü, vaid logistikapartneri eksimus. Helistasin Shipitile ja mõne tunni pärast tuli Fiugu kuller, võttis paki ja viis selle otse kliendi ukse taha. See oli väga positiivne kogemus nii meile kui ka sünnipäevalapsele!“

"Mitmekülgne, lihtne ja sõbralik – kirjeldab Shipitit hästi“

Chili Factory ja Shipiti koostöö on algusest peale olnud sujuv. Saadetiste saatmine algas kohe pärast Shipiti süsteemi kasutuselevõttu Chili Factory Shopify veebipoes.

"Ma saan IT-st palju aru, kuid koodimisest ei tea ma midagi. Shipiti süsteemi oli aga väga lihtne kasutusele võtta. Piisas vaid rakenduse allalaadimisest ja installimisest – kõik oligi valmis,“ kiidab Harjula.

Harjula kuulub ka suurde Verkkokauppiaat Facebooki gruppi ja on näinud, kuidas paljud e-poe omanikud otsivad parimaid transpordihindu ja -teenuseid.

"Hindan seda, et Shipit on esiteks kodumaine ettevõte ja teiseks arendab pidevalt oma teenuseid. Näiteks Fiugu lisamine tarnemoodulitesse aitab meid palju lühikeste siseriiklike saadetiste puhul,“ räägib Harjula.

Lisaks on Shipitil valmis kontaktid rahvusvaheliste saadetiste jaoks. „Mitmekülgne, lihtne ja sõbralik – see kirjeldab üldiselt seda, kuidas asju aetakse,“ võtab Harjula kokku.

Loe rohkem Shipiti teenustest veebipoodidele.
Tutvu ka meie ulatuslike transpordi- ja logistikateenustega.