Veebipoe stardipakett

Shipitee veebipoe stardipakett aitab veebipoodidel logistikat tõhusalt hallata, säästa kulusid ja parandada kliendi rahulolu selgete lahenduste ja juhiste abil.

Veebipoe stardipakett

Õiged transporditeenused

Miks on veebipoe kassas hea pakkuda rohkem kui ühe transpordifirma teenuseid? Millised transporditeenused sobivad just minu poe/ toodetega? – laske meil aidata!

Tarneviiside hinnakujundus

Kohaletoimetamiskulud on sageli oluline tegur, mis mõjutab klientide ostuotsuseid. Seetõttu on oluline hoolikalt mõelda, kuidas kohaletoimetamisteenuste hindade määramine veebipoes kõige paremini ellu viia.

Saadetiste pakkimine

Veebipoe edukuse seisukohalt on oluline pakkuda klientidele tipptasemel kohaletoimetamiskogemust. Hoolikas ja õige pakkimine tagab toodete turvalise kohaletoimetamise ning aitab hoida kliendirahulolu kõrgel.

Pakett saadetamiseks välismaale

Paki saatmine välismaale, eriti EL-i siseselt, on sama lihtne ja taskukohane kui kodumaal saatmine. Tutvu meie näpunäidetega välisturgudele ning lase meil aidata sul oma äri rahvusvaheliseks muuta.

Ohtlikud ained ja keelatud saadetised

Mis on ohtlikud ained ja mis on keelatud saadetised? Kas juukselakki tohib saata? Ent kuidas on parfüümiga? Mis on VAK- ja mis LQ-saade? – meie aitame!

Tarnevalikud turunduses

Mitmekesised tarnevalikud on olulised osa veebipoe turundusest, kuna need võivad oluliselt parandada kliendikogemust ja mõjutada ostuotsust.

Shipit on olnud juba mitmeid aastaid meie partneriks LED-toodete tarnimisel. E-poe integratsioon toimib suurepäraselt ning tellimuste haldajal on lihtne saata erinevaid pakke kiire ajakava alusel. Kui tarnetes on esinenud ebaselgusi, on Shipiti klienditeenindus probleemid kiiresti otse transpordiettevõttega lahendanud. Oleme väga rahulolevad kliendid!
Shipit oli huvitav valik, sest selle integratsioon veebilehele oli tehtud väga lihtsaks. Üksikute tarnemeetodite lisamine e-poodi oleks nõudnud eraldi lisarakenduse loomist.
Shipit oli huvitav valik, sest integratsioon veebilehele oli tehtud nii lihtsaks. Shipit on kiire, tõhus ja sõbralik. Saame alati vastused kõikidele küsimustele ning soovitused vastavalt meie vajadustele. Klienditeeninduse spetsialistid on tõeliselt abivalmid.
Olen kasutanud Shipiti teenust juba mitu aastat ja olen olnud väga rahul selle kasutusmugavuse ja mitmekülgsusega. Teenus teeb pakkide saatmise lihtsaks ja tõhusaks. Shipiti klienditeenindus on kiire ja sõbralik ning nad aitavad kõigis veoga seotud küsimustes. Shipiti abil saame pakkuda oma klientidele mitmekesiseid kohaletoimetamisviise nii riigisiseselt kui ka rahvusvaheliselt. Shipit Quick on suurepärane uus lisafunktsioon, mis parandab teenuse kasutusmugavust. Uus kasutajaliides on minu arvates väga hästi õnnestunud ja funktsionaalne.
Alguses olime saadetiste osas täiesti algajad. Meil olid keerulised tooted ning pidime sageli Shipiti konsultatsioonidele tuginema. Ometi suudeti meid mitu korda olulistele asjadele meelde tuletada! Shipit on väga teenindusvalmis ning tarnetega seotud küsimused lahenevad alati kiiresti. Samuti on tõeliselt tore, et telefonile vastavad alati tuttavad inimesed, kes tunnevad meie ettevõtet ja selle saadetisi.
Shipit on olnud suurepärane partner väike- ja keskmise suurusega ettevõtte vajaduste jaoks. Teenuse kaudu saame saata pakke B2B- ja B2C-klientidele nii Eestis kui ka välismaal. Shipit pakub laia valikut erinevate transpordifirmade kohaletoimetamisvõimalusi ning võimaldab ka veebipoe rahvusvahelisi saadetisi konkurentsivõimeliste hindadega.
"Ma saan IT-st palju aru, kuid koodimisest ei tea ma mitte midagi. Shipiti süsteemi oli siiski äärmiselt lihtne kasutusele võtta. Piisas vaid rakenduse allalaadimisest ja installimisest ning kõik oligi valmis," kiidab Harjula. Lisaks on Shipitil valmis kontaktid rahvusvaheliste saadetiste jaoks. Mitmekülgne, lihtne ja sõbralik – see iseloomustab üldiselt seda, kuidas asju aetakse.
1

Logopakk

Veebipoe logopakk

Logopakett sisaldab erinevate transpordiettevõtete ja Shipitee.ee logosid PNG- ja SVG-formaadis. Saad logopaketi alla laadida, logides oma kasutajatunnusega meie programmi sisse. Kui sul ei ole veel kasutajatunnust, registreeru ärikliendiks. Pärast registreerumist saad sisse logida ja logopaketi alla laadida. Leiad logopaketi programmi menüüst: Minu seaded → Materjalid.

Registreeri end ärikliendiks
1

Veebipood

Shipit.fi e-pood

Osta meie veebipoest aadressisilte, sildiprintereid ja muid vajalikkeid tooteid pakkide saatmiseks Veebipood on soomekeelne.

Vaata poodi

Shipitisse registreerudes saad kord kirja ja veebipoe jaoks kõik kõige populaarsemad saatmisviisid. Sul ei ole vaja erinevate vedajate jaoks oma kliendinumbreid. Me hoolitseme ka imporditellimuste eest sinu saadetiste jaoks välismaalt.

Vähendad manuaalset tööd ja vigade arvu, kui annad oma klientidele võimaluse valida endale sobiv saatmisviis juba poe kassas ja kannad kliendi täidetud andmed otse vedajale ja aadressi sildile.

  • Sobiv saatmisviis sõltub loomulikult sinu vajadustest. Sobiv saatmisviis sõltub saadetise suurusest, sihtriigist, kas saadetisele on vajalik kogumine/jaotamine ja ajast, millal saadetis peaks jõudma saajale.

  • Kui pakk peab olema kohal teatud ajaks, on mõistlik valida ajastatud saatmine, kus on märgitud, et saadetis toimetatakse määratud ajal kohale.

  • Kui saadetis on eriti suur/raske ja seda ei saa jagada näiteks mitme paketi saadetiseks, võib olla vajalik saata see kaubavedu (raht). See, kui palju üksikpakend võib kaaluda, sõltub vedajast. 35 kg on väga levinud piir, mille ületava kaaluga saadetise tuleb jagada mitmeks paketiks või saata kaubavedu kaudu. Pange tähele, et üle 35 kg kaaluvad saadetised tuleks pakkida kaubaalusele.

Eelmakse: Maksa saadetised kohe kasutatavate makseviiside kaudu.

Rahakott: Registreeritud kliendina on sul võimalus lisada raha Shipitee rahakotti, mis kiirendab tellimisprotsessi. Arvestuse jaoks saad alla laadida .csv faili tehtud saadetustest ja aruanne saadetakse ka kord kuus sinu e-posti aadressile. Samuti saad printida arveid ka saadetiste tegemisel või hiljem. Rahakoti minimaalne sissemakse on 100 €, saldo lisamine toimub järgmiselt: logi sisse süsteemi – Rahakott – Lisa saldo – Mine maksma. Rahakotis ei ole täiendavaid tasu, mis lisaks maksumust. Samuti saad kasutada automaatset krediitkaardimakse lisamist rahakoti kasutajana.

Kui kasutad Shipitee integratsiooni oma veebipoes, tuleb sul taotleda arveldamisvõimalust või talletada raha Shipit rahakotti.

Loe rohkem meie makseviiside

  • Shipitee rahakott on seotud sinu Shipitee kontoga, mille saad luua, kui registreerud meie kasutajaks oma e-posti aadressiga. Sa saad raha lisada rahakotti veebipanga makse kaudu, olles meie veebilehe sisse logitud. Kui raha on kantud, saad maksta kõik oma tellimused rahakotist, nii et sul ei ole iga kord vaja veebipangas makset teha, kui soovid midagi saata.

  • Samuti saad aktiveerida automaatse krediitkaardimakse rahakoti täiendamiseks.

Kui saadad pakki Euroopa Liidu riiki, toimi nagu Eesti siseste saadetiste puhul.

Kui saadad pakki Euroopa Liidust välja, täida tellimuse tegemisel ka proforma/kaupade arve, kuhu märgid ingliskeelsed vajalikud andmed. Tariffikood ei ole kohustuslik. Pange tähele, et 'Country of origin' (päritoluriik) lahtrisse tuleb kirjutada riigi kood, näiteks FI.

Kui oled saatmise tasunud, saad saadetise dokumendid ja proforma/kaupade arve trükkimiseks.

UPS-i saadetised: Pane üks koopia arvest saadetise sisse ja kinnita teine (kokkuklapitud) saadetise peale. Kui saatja on ettevõte, saadetakse elektrooniline teadet sellest ka transpordiettevõttele. Erase saatja saab juhised proforma/kaupade arve ja isikukoodi saatmiseks transpordiettevõttele e-posti teel.

UPS vajab isikukoodi eksportimiseks (isikukood on ainus viis, kuidas toll saab tuvastada eraisiku). Saadetisele kuulub eksportimine, kuid sihtriigis võib adressaat olla kohustatud maksma kohalikud impordikulud, maksud ja tollimaksud. Need erinevad riigiti.

Täiendavat teavet rahvusvaheliste saadetiste kohta leiad siit: Rahvusvaheline kaubandus ja käibemaks või meie klienditeeninduse vestlusest, e-posti aadressilt klienditeenindus(at)shipit.fi või helistades +358207528488.

Kas teil on vaja saata ettevõtte kingitusi, proovikaupu või näiteks jõuluvakke oma klientidele? Shipitee abil saad saata ka hooajalisi masssaadetisi oma klientidele lihtsasti.

Küsi Shipiti klienditeenindusest täidetavat CSV-faili, et luua pakettide saatekohad meie eest. Võid meiega ühendust võtta vestluses või e-posti teel aadressil klienditeenindus(at)shipit.fi

Lisa teenusena trükkime ja saadame ka kaubaveo saadetised teie ettevõttele ning vajadusel saate meie kaudu tellida ka ladustamis-, pakkimis- ja saatmisteenuseid.

1

KKK

Korduma kippuvad küsimused

Loe korduma kippuvaid küsimusi või lase meie professionaalsel klienditeenindusel sind aidata tööpäeviti kell 9–16 meie vestlusaknas, telefoni teel või e-posti teel. Samuti saad täita allpool oleva kontaktivormi ja meie klienditeenindus vastab sulle hiljemalt järgmise tööpäeva jooksul.

Korduma kippuvad küsimused
Võta ühendust ja lase meil end aidata

Võta ühendust ja lase meil end aidata

Ära kõhkle meiega ühendust võtta, kui sul on küsimusi, oleme siin, et sind ja sinu ettevõtet aidata! Vastame sulle hiljemalt järgmise tööpäeva jooksul.

general.nothing-found