Integratsioonid

Magento 2.0

Magento 2.0 on võimas avatud lähtekoodiga veebipoe platvorm, mis on suunatud eelkõige keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele. See pakub laienevat ja paindlikku lahendust, mis võimaldab luua mitmekesiseid ja skaleeritavaid veebipoode. Magento 2.0 on oluliselt uuendatud ja täiustatud versioon Magento 1-st, mis ilmus novembris 2015.

Magento 2.0

Shipitee kohaletoimetamisvõimalused Magento 2.0 veebipoodidesse

Shipit- mooduli abil saad hõlpsasti hallata saadetisi otse oma Magento veebipoest, kasutades populaarseimaid kohaletoimetamisviise, nagu Omniva, SmartPosti, Unisend, Venipka, Posti, DPD, FedEx ja UPS. Sa saad saata pakke otse pakiautomaatidesse ja väljastuspunktidesse, korraldada uksest- ukseni vedusid ning teha rahvusvahelist kaubandust, kasutades GLS-i, FedExi ja UPS-i teenuseid. Shipit- moodul võimaldab saadetiseahela optimeerimist, võimaldades hallata nii kodu- kui ka välismaiseid kohaletoimetamiste tellimusi mugavalt ühest kohast.

1

Shipitee veebipoodidele

Shipit integratsiooni omadused Magento 2.0 veebipoodidele

  • Maksad vaid tehtud saadetiste eest

  • Aadressikleebiste printimine ja EDI saadetised

  • Aadressikleebiste hulgi trükkimine

  • Veebipoe klienditagastused

  • Saadetised pakiautomaatidesse ja teeninduspunktidesse

  • Eestis kõige suurem teeninduspunktide ja pakiautomaatide arv

  • Ukselt-uksele teenused, kullerteenused ja Express- saadetised

  • Konkurentsivõimelised hinnad ka suurematele saatjatele

  • Selge tellimuse ajalugu ja aadressiraamat

  • Impordi ja ekspordi kaubaveo teenus

  • Oma transpordifirmade lepingunumbri kasutamine

1

Üks tasuta registreerimine

Ulatuslikud kohaletoimetamise võimalused kodumaal ja välismaal

Ühe tasuta registreerimisega saad kasutada teenuseid nagu Omniva, SmartPosti, Unisend, Venipka, Posti, Matkahuolto, GLS, FedEx ja UPS.

Shipitee lihtsa integratsiooni abil pakud oma klientidele laiemat teeninduspunktide ja pakiautomaatide võrku nii kodumaal kui ka välismaal ilma kindlate kuutasude või peidetud kuludeta – maksad ainult tehtud saadetiste eest.

Shipitee teenindab erineva suurusega veebipoode ja Shipitee abil saad saata nii väikseid pakke kui ka suuri kaubaveo saadetisi/ euroaluseid, kas Shipitee eelnevalt sõlmitud transpordilepingutega või kasutades omaenda transpordilepinguid.

Registreeru ärikliendiks
1

Magento 2.0

Shipit-laienduse kasutuselevõtt Magento 2.0 veebipoodides

  1. Registreeru Shipitee teenuse kasutajaks ettevõttena

  2. Laadi alla Markup.fi Shipit-laiendus

  3. Vali pakutavad transpordiviisid ja seadista soovitud eelistused

  4. Aktiveeri oma Shipitee konto, laadides saldo Shipitee rahakotti. Lisateave makseviiside kohta

Juhised pakisildi loomiseks

Shipitee teenuste kasutamisel maksad ainult tehtud saadetiste eest ning teenus on kuutasuta.

Leia ja prindi pakisildid otse Magento 2.0 veebipoe halduspaneelist. See säästab aega ja vähendab vigade võimalust, kuna kliendi sisestatud andmed liiguvad otse Shipiti logistikahaldussüsteemi, millel on EDI-ühendus transpordifirmadega.

Ettemaks: Maksa saadetiste eest kohe kõige populaarsemate makseviisidega.

Shipitee rahakott: Registreeritud kliendina on sul võimalus lisada raha Shipitee rahakotti, mis muudab tellimisprotsessi kiiremaks. Raamatupidamise jaoks saad alla laadida .csv faili tehtud saadetistest ja aruanne saadetakse ka kord kuus sinu e-posti aadressile. Sa saad printida kviitungi ka saadetiste tegemisel või hiljem. Miinimumsissemakse Rahakotti on 100 € ja saldo lisamine toimub järgmiselt: Logi sisse süsteemi – klõpsa Rahakoti ikoonil paremas ülanurgas – vali "Lisa saldo" – mine makse juurde. Rahakotis ei ole eraldi lisatasusid. Samuti saad kasutada automaatset krediitkaardi sissemakset Rahakoti-kliendina.

Kui kasutad Shipitee integratsiooni oma veebipoes, pead lisama raha Shipitee rahakotti.

Loe rohkem meie makseviiside kohta siit

Kui kavandad oma veebipoe kohaletoimetamise võimalusi, on oluline leida tasakaal kiiruse, kuluefektiivsuse ja kliendirahulolu vahel. Me aitame sul mõista, millised kohaletoimetamise viisid sobivad kõige paremini erinevatele tootekategooriatele ja kliendisegmentidele, pakkudes samal ajal konkurentsivõimelisi hindu ja paindlikke kohaletoimetamise võimalusi. Tutvu meie artikliga kohaletoimetamise viiside hindamisest ja veendu, et sinu veebipoe teenused rahuldaksid optimaalselt nii sinu kui ka sinu klientide vajadused !

Kohaletoimetamise viiside hindamine veebipoes

Saatmise tööriist

Kui registreerud Shipitee ärikliendiks, näed saatmise töörist ettevõtetele mõeldud hindu ja teenuseid. Ilma registreerimata kuvatakse sulle tarbijatele mõeldud hinnad.

Kui oled aktiivsem saatja, võta palun otse ühendust meie müügiosakonnaga aadressil [email protected] või jäta ühenduse võtmiseks päring.

Saad kasutada, kas Shipitee eelnevalt sõlmitud transpordilepingud või saad kasutada oma transpordilepinguid. Sa saad ka kombineerida enda ja Shipitee transpordilepinguid. Lihtsalt teata oma lepingust Shipitee klienditeenindusele või lisa see ise süsteemi sisse logides (valides minu seadedlepingud) ja vali lisaks muid transpordifirmasid kasutades Shipiti integratsioon.

Kas oled veebimüüja, kes soovib laiendada oma kohaletoimetamisi välismaale? Shipitee pakub abi paki saatmiseks Eesti välja! Aitame sul valida õiged transpordivõimalused, hallata tolliprotseduure ja leida kuluefektiivseid lahendusi rahvusvaheliseks müügiks. Tutvu meie nõuannetega ja tee oma veebipoe globaalne tegevus sujuvaks ja vaevatuks.

Paki saatmine välismaale

Tutvu ka:

Shipitee rahakoti makseviis

Kui tühistad teenuse, mis ei sisalda korjet ja aadressikleepsu ei aktiveerita transporttöötleja poolt, tagastatakse tasutud summa automaatselt sinu Rahakotti pärast aadressikleepsu aegumist. Selle protsessiga võib siiski kaasneda viivitust. Kui soovid raha kiiremini tagasi saada, saad seda otse meie klienditeenindusest taotleda, mis on kerge vestlusakna, telefoni või e-posti kaudu.

Kui tegemist on teenusega, mis sisaldab korjet, nagu UPS, GLS või kaubaveosaadetised, tuleb saadetis tühistada klienditeeninduse kaudu (vestlusaken, telefon, e-post), et vältida tarbetut korjet transporttöötleja poolt. Sellistes teenustes ei tagastata tasutud summat automaatselt sinu rahakotti.

Ühekordne makse

Kõik saadetised tuleb tühistada klienditeeninduse kaudu (vestlusaken, telefon, e-post), et saaksime tagastada makse ja vajadusel tühistada korje. Makse tagastatakse tavaliselt sellle makseviisile, kuskohast see algselt tehti.

Võta meiega ühendust ja küsi rohkem informatsiooni meie veebopoe ulatuslike kohaletoimetamisvõimaluste kohta!

Võta meiega ühendust ja küsi rohkem informatsiooni meie veebopoe ulatuslike kohaletoimetamisvõimaluste kohta!

Võta ühendust meie klienditeenindusega! Meie teenus on avatud tööpäeviti kell 9-16 ja vastame sulle hiljemalt järgmisel tööpäeval.

general.nothing-found
1

Veebipoe stardipakett

Kas soovid võtta oma veebipoe logistikaprotsessid kohe algusest peale kontrolli alla? Shipitee.ee veebipoe stardipakett pakub sulle kõiki vajalikke nõuandeid ja tööriistasid tõhusaks logistikaks. Saad teavet selle kohta, kuidas valida õiged transporditeenused, optimeerida kohaletoimetamise kulusid, alustada rahvusvahelist kaubandust ja pakkuda oma klientidele parimat võimalikku kohaletoimetamise kogemust. Aitame sul luua sujuva logistikaprotsessi, mis avaldab muljet sinu klientidele ja toetab sinu veebipoe kasvu. Tutvu Shipitee.ee veebipoe stardipaketiga ja võta logistikaprotsess lihtsalt ja sujuvalt kontrolli alla!

Veebipoe stardipakett