"Mõni aasta tagasi märkasin, et Soome väike- ja keskmise suurusega ettevõtted ei suuda sageli alustada rahvusvahelist kaubandust kulutõhusalt. Võrreldes juhuslike saatjate hindadega on näiteks Saksamaalt Eestisse paki saatmine palju odavam kui Eestist Saksamaale. Ja sama kehtib peaaegu kõigi peamiste eksporditurgude kohta. Kuidas saab Soome e-kaubandus tegutseda, kui saatmiskulud on peaaegu kahekordsed?
Meie maht ei pruugi alati ulatuda konkurentsivõimelistesse vedajahindadesse. Ja Soome e-kaubanduse tellimus takerdub sageli just sinna, et saatmine maksab peaaegu sama palju kui kaup ise.
Kiiremalt, lihtsamalt ja odavamalt – need olid kolm sõna, mida hakkasin mõtlema ja mille ümber otsustasin tegevust üles ehitada. Igaüks neist sõnadest avas lugematuid küsimusi ja uskumatult lahedaid väljakutseid.
Varsti olin jõudnud sinnamaani, et kavandasin veebilehte, mille kaudu kliendid leiaksid kõik saatmisvõimalused mugavalt ühest kohast, saaksid valida just oma vajadustele ja olukorrale sobivad lahendused ning kõike seda raha säästes.
Kliendinumbrid avati mitmete transpordifirmadega. Ettevõtted ei pea enam kulutama aega õige transpordivõimaluse otsimisele. Meie kliendid saavad mitme transpordifirma teenuseid ühe registreerimisega. Eriti väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete jaoks on see suur eelis.
Teenuse põhieesmärk – ja täiesti realistlik – on pakkuda oma klientidele õigeid saatmisvõimalusi kõigi saadetiste jaoks ja samal ajal parandada nende konkurentsivõimet globaalses maailmas.
Shipiti kaudu tahan ma tuua turule midagi täiesti uut. Ja uusi asju on veel tulemas, rohkem infot kohe varsti."
Lari Pihlajapuro – Shipiti asutaja