Uksest- ukseni teenus. Eraisikust saatja peab viima saadetise UPS Access Point punkti: https://www.ups.com/ee/en/locations.page
Kui saadetis läheb väljapoole EL-i, tuleb lisada kolm eksemplari kaubaarveid või proforma-arveid.
Eesti UPS-korjetaotlused tuleb esitada Shipitee klienditeeninduse kaudu.
Saad teha korjetaotluse, saates e-kirja aadressile [email protected] või kasutades meie veebilehe vestlusteenust.
Korjet ei aktiveerita automaatselt, vaid see tuleb eraldi tellida.
Korje sisaldub saadetise hinnas.
Märkus: Kui tarne on mõeldud eraisikule ja saajat ei ole kättetoimetamise ajal kohal, võib UPS jätta saadetise lähimasse Access Point punkti või pakiautomaati. UPS ei helista kliendile enne kättetoimetamist.
Kui saajat ei ole kohaletoimetamise ajal kohal võib UPS-i kuller jätta paki "turvalisse kohta".
Kontrolli hinnangulist tarneaega siin:
https://wwwapps.ups.com/ctc/request?loc=ee_EE
See tarneviis ei sisalda garanteeritud tarneajaga teenust.
Kui saadate kaupu väljapoole Euroopa Liitu, tuleb täita kaubaarve või proforma-arve ja lisada saadetisele kolm koopiat.
Kauba- ja proforma-arved peavad olema saadetise loomise ajal loodud Shipit süsteemis. UPS lisab täiendava tasu, kui nad peavad töötlema saatja enda koostatud kaubaarveid.
Eraisikud peavad lisaks esitama oma isikukoodi otse UPS-ile aadressil [email protected], et viia läbi ekspordideklaratsioon.
Tollideklaratsiooni jaoks on isikukood ainus aktsepteeritav identifitseerimismeetod eraisikute nimel tehtud eksporditoimingutele.
https://shipitee.ee/juhised/ekspordideklaratsioon
https://shipitee.ee/klienditeenindus/juhendid
UPS ei toimeta saadetisi postkastiaadressidele.
Paki korralik pakkimine on oluline!
Kauba kirjeldus tuleb kirjutada inglise keeles.