Ettevõtetele

Shipiteega saab sinu ettevõte tsentraalselt ja tõhusalt hallata ning optimeerida erinevate osakondade saadetiste vajadusi. Integreeri Shipitee hõlpsasti oma ettevõtte ressursiplaneerimise süsteemiga (ERP) või laojuhtimissüsteemiga (WMS) või kasuta meie mugavat veebipõhist transpordihaldussüsteemi (TMS) – ilma keerulise juurutuseta.

Isik kasutab tahvelarvutit, mille ekraanil on erinevate logistikafirmade logod, näiteks Posti, Matkahuolto, DHL, UPS ja Omniva.

Shipitee muudab mitmekanalilise saatmise lihtsaks

Shipitee pakub ettevõtetele tsentraalset ja kulutõhusat lahendust mitmekanaliliseks saatmiseks – ühe tööriistaga saate hallata nii kauba- kui ka pakivedusid ja tagastusi, kasutades kas oma transpordilepinguid või Shipitee valmislepinguid.

Kasutajasõbralik saatmistööriist (TMS)

Shipitee kasutajasõbralik saatmistööriist (TMS) on veebipõhine süsteem, mis võimaldab sul hallata kõiki oma saadetisi ühest kohast – kiiresti ja ilma tehniliste teadmisteta. Loo, võrdle ja prindi saadetised erinevate vedajatega, kasuta tagastustööriistu, aadressiraamatuid, massisaadetisi ja oma tellimuste ajalugu. Sul on alati ligipääs ajakohastele tarnevõimalustele ja kõikidele vedudele ühele koondarvele. Halda oma logistikat lihtsalt – ühe tööriistaga, ühe brauseri vahekaardiga.

Shipit Quick

Shipit Quick on kiire ja kasutajasõbralik tarnelahendus, mis võimaldab saadetiste kiiret ja vaevatut käsitlemist. Selle abil saad luua ja printida aadressikaarte vaid mõne klikiga, ilma liigsete sammudeta. Shipit Quick on loodud just nendele ettevõtetele, kes vajavad kiireid ja tõhusaid tarnelahendusi ilma keeruliste süsteemideta.

Oma transpordilepingute kasutamine

Shipiteet saab kasutada kas oma transpordilepingutega, Shipitee läbiräägitud lepingutega või mõlema kombinatsiooniga. Näiteks saad kasutada oma kliendinumbreid teatud saadetiste jaoks ja samal ajal pakkuda oma veebipoe kassas lisaks muid transpordivõimalusi Shipitee lepingute kaudu. Nii saad mõlemast parima kasu ja pakud oma klientidele paindlikumaid tarnelahendusi.

Avatud liides

Shipitee avatud liides (API) võimaldab Shipitee funktsioonide integreerimist otse sinu enda süsteemi, näiteks veebipoodi, ERP-i või laohalduslahendusse. API kaudu saad automatiseerida saadetiste loomise, hallata transpordipakkumisi, printida aadressikaarte otse oma süsteemist ja jälgida saadetiste staatust reaalajas. Samuti pakub see paindlikke võimalusi aadresside, järeletulemise ja tagastuste haldamiseks ning oma ja Shipitee lepingute kombineerimiseks. Shipitee API on kasutajasõbralik ja tehniliselt paindlik, mis võimaldab sinu ettevõttel sujuvalt logistika infrastruktuuriga ühendada.

Mitmekesised integratsioonid

Shipitee mitmekesised integratsioonid muudavad logistika haldamise sujuvaks ja tõhusaks erineva suurusega ettevõtetele. Shipitee ühildub lihtsalt kõige populaarsemate veebipoe platvormidega, nagu Shopify, WooCommerce, Magento ja PrestaShop, samuti ERP-süsteemidega, nagu Odoo ja Ongoing. Integratsioonid võimaldavad automaatset tellimusandmete importi, aadressikaartide printimist ja jälgimist – kõik ühest kohast ilma käsitsi tööta. Nii säästad aega, väldid vigu ja tõstad kogu tarneprotsessi tõhusust.

Selge arveldamine Shipitee Rahakoti kaudu

Shipitee selge arveldamine pakub ettevõtetele ja veebipoodidele lihtsat viisi kõigi transporditeenuste kulude haldamiseks ühest kohast – Shipitee Rahakotist. Rahakoti abil saad kõik saadetised, transporditeenused ja lisateenused koondada ühte aruandesse, mis lihtsustab finantsjuhtimist. Ei mingeid varjatud kulusid ega üllatusi – sa tead alati, mida maksad. Lisaks saad hõlpsalt jälgida tellimuste ajalugu ja vaadata üksikasjalikke aruandeid. See aitab kulusid optimeerida ja suurendab kogu logistika protsessi läbipaistvust.

Funktsioonid ettevõtetele

  • Kasutajasõbralik saatmistööriist
  • Selge hinnakujundus
  • Elektrooniline veotellimus ja saatelehe loomine (EDI ja aadressikaardid)
  • Aadressikaartide massiprintimine
  • Shipitee Rahakoti automaatne täitmine
  • Võimalus kasutada oma kliendinumbreid
  • Laoteenused
  • Aadressiraamat
  • Veod
  • Importsaadetised
  • Mitmekesised integratsioonid
  • Avatud liides ERP- ja WMS-integratsioonide jaoks
  • Shipit Quick teenus
1

Registreeru

Ärikasutajana saad juurdepääsu laiemale pakiteenuste valikule ja teistele eelistele

Kui registreerud Shipitee ärikasutajaks, saad kohese juurdepääsu laiale valikule kauba- ja pakiteenustele. Shipitee kasutajasõbralik transpordihaldussüsteem (TMS) pakub sinu ettevõttele mitmekesiseid transpordivõimalusi erinevateks vajadusteks. Teenuste hulka kuuluvad muu hulgas ülemaailmsed kullerteenused, kodumaised ukse-ukse tarnevalikud, pakiautomaadi saadetised, veod ning teatud piirkondades samal päeval kohaletoimetamine, tunni kiirtarne ja kirjasaadetised.

Registreeru

Haldage kogu tarneahelat ühe tööriistaga – kassast kuni tagastusteni.

Shipitee abil saad hallata kogu tarneahelat ühe tööriistaga: paku kassas mitmeid tarnimisvõimalusi, halda saadetisi erinevate vedajatega sujuvalt ja tagasta mugavalt. Kõik ühest süsteemist – selgelt, tõhusalt ja kliendisõbralikult.

Enne ostu

Shipitee aitab parandada kliendikogemust juba enne tellimuse esitamist:

  • Mitmekesised tarnevõimalused kassas (pakiautomaadid, kodutarne, pakipunktid)

  • Tellimuse esitamise etapis kuvatav eeldatav tarneaeg

  • Tarnete isikupärastamine ja brändimine

  • Shipitee lepingud või oma lepingute kasutamine vastavalt vajadusele

  • Jätkusuutlikud tarnevalikud

  • Lihtne integratsioon veebipoe platvormidega (Shopify, WooCommerce, Magento jne.).

Tarnehaldus

Shipitee toimib keskse tööriistana kõigi saadetiste haldamiseks:

  • Kõigi vedajate haldamine ühe süsteemi kaudu

  • Saadetiste loomine, printimine ja jälgimine ühest vaates

  • Transpordiviiside ja reeglite automatiseerimine

  • Massisaadetised ja .csv import

  • Aadressiraamat ja QuickID funktsioonid

  • ERP- ja WMS-integratsioonid

  • Shipit Quick – kiire saatmistööriist

  • Oma ja Shipitee lepingud paralleelselt kasutusel

  • Automaatne järeletulemine ja konsolideeritud saadetised

Pärast ostu

Shipitee toetab kliendikogemust ka pärast tarnet:

  • Tarne jälgimine ja kliendi teavitamine

  • Iseteeninduslikud tagastusportaalid (põhi- ja MVP-versioonid)

  • Selge tagastusprotsess ilma liigsete sammudeta

  • Brändile vastav suhtlus ja tagastusprotsess

  • Klienditeeninduse tugi probleemide korral

  • Kvaliteetne saadetiste ajalugu ja dokumentatsioon

1

Paketid ja veod nii kodumaal kui ka välismaal

Paketid ja veod – kodumaal ja rahvusvaheliselt, ühe tööriistaga

Tarneahelate sujuvus on rahvusvahelises äris keskse tähtsusega. Shipit pakub ettevõtetele ja veebipoodidele tsentraalset lahendust nii kodu- kui ka välismaa pakkide ja kaupade haldamiseks. Ühes teenuses saad hallata kogu tarneprotsessi – ilma vajaduseta mitme erineva süsteemi või käsitsi töö järele.

Shipitee mitmekesine vedajate võrgustik katab kõik olulisemad turupiirkonnad ja võimaldab sujuvat saadetiste haldamist EL-i sisestest tarnetest kuni ülemaailmsete ekspordiveosteni. Teenus integreerub sujuvalt ERP- ja laohaldussüsteemidega (WMS) ning kohandub erinevate üksuste ja osakondade vajadustega – kasvades koos sinu äriga.

Kasutades Shipitee saatmistööriista, saad hallata, juhtida ja optimeerida rahvusvahelisi tarned ühest vaates. Nii tagad tarnekindluse, lihtsustad protsesse ja vähendad operatiivset koormust – ilma kompromissideta kliendikogemuse arvelt.

Tutvu Shipitee-teenusega
1

Lai valik transpordiettevõtteid

Shipit võimaldab kasutada ka oma transpordilepinguid

Shipitee abil saad oma ettevõtte pakisaatmised ja kaubaveod mugavalt korraldada, kasutades kas Shipitee eelnevalt kokku lepitud veolepinguid või omaenda veolepinguid. Võta ühendust meie klienditeenindusega või lisa oma lepingunumbrid, logides sisse teenusesse ja liikudes oma seadete alla.

Sul on võimalik kasutada kas Shipitee ette kokku lepitud veolepinguid või oma transpordilepinguid. Samuti saad kombineerida oma ja Shipitee lepinguid – anna lihtsalt oma leping Shipitee klienditeenindusele teada ja vali lisaks muid vedajaid, kasutades Shipitee lisarakendust.

Logi meie teenusesse sisse
Shipit on olnud juba mitmeid aastaid meie partneriks LED-toodete tarnimisel. E-poe integratsioon toimib suurepäraselt ning tellimuste haldajal on lihtne saata erinevaid pakke kiire ajakava alusel. Kui tarnetes on esinenud ebaselgusi, on Shipiti klienditeenindus probleemid kiiresti otse transpordiettevõttega lahendanud. Oleme väga rahulolevad kliendid!
Shipit oli huvitav valik, sest selle integratsioon veebilehele oli tehtud väga lihtsaks. Üksikute tarnemeetodite lisamine e-poodi oleks nõudnud eraldi lisarakenduse loomist.
Shipit oli huvitav valik, sest integratsioon veebilehele oli tehtud nii lihtsaks. Shipit on kiire, tõhus ja sõbralik. Saame alati vastused kõikidele küsimustele ning soovitused vastavalt meie vajadustele. Klienditeeninduse spetsialistid on tõeliselt abivalmid.
Olen kasutanud Shipiti teenust juba mitu aastat ja olen olnud väga rahul selle kasutusmugavuse ja mitmekülgsusega. Teenus teeb pakkide saatmise lihtsaks ja tõhusaks. Shipiti klienditeenindus on kiire ja sõbralik ning nad aitavad kõigis veoga seotud küsimustes. Shipiti abil saame pakkuda oma klientidele mitmekesiseid kohaletoimetamisviise nii riigisiseselt kui ka rahvusvaheliselt. Shipit Quick on suurepärane uus lisafunktsioon, mis parandab teenuse kasutusmugavust. Uus kasutajaliides on minu arvates väga hästi õnnestunud ja funktsionaalne.
Alguses olime saadetiste osas täiesti algajad. Meil olid keerulised tooted ning pidime sageli Shipiti konsultatsioonidele tuginema. Ometi suudeti meid mitu korda olulistele asjadele meelde tuletada! Shipit on väga teenindusvalmis ning tarnetega seotud küsimused lahenevad alati kiiresti. Samuti on tõeliselt tore, et telefonile vastavad alati tuttavad inimesed, kes tunnevad meie ettevõtet ja selle saadetisi.
Shipit on olnud suurepärane partner väike- ja keskmise suurusega ettevõtte vajaduste jaoks. Teenuse kaudu saame saata pakke B2B- ja B2C-klientidele nii Eestis kui ka välismaal. Shipit pakub laia valikut erinevate transpordifirmade kohaletoimetamisvõimalusi ning võimaldab ka veebipoe rahvusvahelisi saadetisi konkurentsivõimeliste hindadega.
"Ma saan IT-st palju aru, kuid koodimisest ei tea ma mitte midagi. Shipiti süsteemi oli siiski äärmiselt lihtne kasutusele võtta. Piisas vaid rakenduse allalaadimisest ja installimisest ning kõik oligi valmis," kiidab Harjula. Lisaks on Shipitil valmis kontaktid rahvusvaheliste saadetiste jaoks. Mitmekülgne, lihtne ja sõbralik – see iseloomustab üldiselt seda, kuidas asju aetakse.
1

veebipood, ERP, WMS, API

Shipitee integratsioonid veebipoodide, ERP- ja WMS-süsteemidega

Kas sul on veebipood või oled loomas sellist oma ettevõttele ja soovid Shipitee oma süsteemiga ühendada? Tutvu meie veebipoe integratsioonidega ja küsi vajadusel lisateavet meie klienditeenindusest.

Shipitee transporditeenused saab integreerida ka ERP- ja WMS-süsteemidega, et tarnete protsessid oleksid sujuvalt osa sinu ettevõtte igapäevatööst.

Loe rohkem

Shipit Quick- teenus

Shipitee Quick-teenus muudab sinu ettevõtte pakkide saatmise lihtsaks ja mugavaks, võimaldades saadetisi vaid mõne klikiga. See uuendatud teenus jätab meelde sinu varem kasutatud pakisuurused ning kauba- ja proforma-arved. Samuti saad lisada aadressiraamatusse kontaktandmeid hõlpsalt uuendatud importimise tööriista abil. Registreerudes ärikliendiks ja aktiveerides arveldamise, on pakkide saatmine kiirem ja lihtsam kui kunagi varem.

1

Makseviisid

Mitmekesised makseviisid

Kui kasutad Shipiteed ärikliendina, saad valida makseviisiks ettemakse, arve, rahakotimakse või salvestada krediitkaardi rahakotis automaatsete maksete jaoks. Tutvu lähemalt makseviisidega ja saada pakid sujuvalt ning kiiresti ilma varjatud kuludeta.

Makseviisid

Registreeru

Registreeri oma ettevõte Shipitees. Registreerunud ärikliendina saad ligipääsu meie mitmekesistele ettevõtetele mõeldud teenustele ilma varjatud kuludeta.

Vali makseviis

Ärikliendina saad valida järgmised makseviisid: Shipitee rahakoti makse, krediitkaardi sissemakse või otsemakse. Vali endale sobivaim makseviis ja Sinu ettevõtte jaoks aktiveeruvad automaatselt soodsamad transpordihinnad.

Alusta saatmist

Pärast registreerimist salvestuvad kõik kontaktandmed automaatselt. Saad valida saaja andmed oma aadressiraamatust, sisestada saadetise mõõtmed ja kaalu ning alustada tarnevõimaluste võrdlemist ja saadetise loomist.

Võta ühendust

Võta ühendust

Võta ühendust meie klienditeenindusega! Oleme avatud tööpäeviti kell 9–16 ja vastame sulle hiljemalt järgmisel tööpäeval.

general.nothing-found