The Body Shopi e-poed on loodud teenindama alati kohalikul tasandil – Soomes tagab tarnete kvaliteedi koostöö Shipitiga

The Body Shop on ilutööstuse otsekohene ettevõte, mis aktiivselt võitleb loomkatsete vastu ja toetab kestlikuma, loodusest inspireeritud kosmeetika tootmist. Nende kvaliteetsed nahahooldus- ja kosmeetikatooted on populaarsed üle maailma. Inglismaalt pärit frantsiisiettevõte on tegutsenud Soomes alates 1981. aastast.

Kohalike tarnijate eelistamine kõigis riikides

The Body Shopi e-pood on tegutsenud juba 11 aastat ning seda uuendatakse ja parandatakse regulaarselt. Kuigi kogu e-poe saadetiste logistika toimub Soome piires, on lihtsad ja mitmekülgsed tarneteenused äärmiselt olulised. E-poe tarnete korraldamine mujal maailmas põhineb kohalike partnerite koostöösõlmimisel, mistõttu Soomes valiti tarnijaks Shipit. Koostöö on sujunud edukalt juba kolm aastat.

Shipit: lihtne integratsioon ja kiire kasutuselevõtt

Shipit oli huvipakkuv valik, sest selle veebilehele integreerimine oli nii lihtne. Erinevate tarnemeetodite kasutuselevõtt oleks nõudnud eraldi lisarakenduste arendamist.

"Uute lahenduste kasutuselevõtt võtab tavaliselt aega, kuid Shipiti puhul ei olnud vaja oodata. Kõik läks sujuvalt: aadressisildid ja jälgimiskoodid jõudsid klientideni kiiresti ja mugavalt," räägib The Body Shopi e-poe juht Hanna Harjunen-Soini.

Tarnete hind ja klienditeenindus loovad rahulolu

Kiire integreerimine oli Harjunen-Soini sõnul kõige olulisem Shipiti omadus. Lisaks tõstab ta esile Shipiti sõbralikkust ja kvaliteetset klienditeenindust.

"Shipit on kiire, tõhus ja sõbralik. Nad vastavad alati kõikidele küsimustele ja pakuvad lahendusi vastavalt meie vajadustele. Klienditeenindus on suurepärane," lisab ta.

Kulud on tarbijatele olulised, eriti kui need võivad mõjutada ostuotsust. Harjunen-Soini sõnul pakub Shipit siiski nii häid tarnemeetodeid, et see kompenseerib hinna üle käivat arutelu.

"Selgitasime välja ka viienda tarnemeetodi ja Shipit pakkus kiire ning valmis lahenduse. Hetkel lükkasime selle edasi, kuid on hea teada, et vajadusel saame sellele loota," lisab ta.

Kas soovid rohkem teada, kuidas Shipit saaks lihtsustada sinu kodu- või välismaiseid tarneid?

Loe lähemalt meie kiire ja lihtsa teenuse kasutuselevõtu kohta ning küsi julgelt meie mitmekülgsete teenuste kohta klienditeenindusest E–R kl 9–16:

  • +358 (0)20 752 8488

  • klienditeenindus (at) shipit.fi

  • Meie veebilehe vestlusfunktsioonis