E-poe edu üheks keskseks nurgakiviks on klientidele pakkuda mitmekesiseid kohaletoimetamise võimalusi. See ei ole mitte ainult praktiline vajadus, vaid ka strateegiline eelis, mis võib oluliselt parandada konversiooni ja kliendirahulolu.
Anna oma klientidele valikuvabadus
Klientidel on soov mõjutada, millise kulleriettevõtte ja viisi abil nende tellimused tarnitakse. Vastavalt Matkahuolloni värskemale uuringule soovib kuni 46 protsenti klientidest ise valida kulleriettevõtte ja kohaletoimetamise viisi. See rõhutab valikuvabaduse olulisust e-poe kassas.
Põhjalikud kohaletoimetamise viisid
Paku oma klientidele valikuvõimalusi. Mõned hindavad paki otse koduuksele toimetamist, teised soovivad selle kätte saada lähimas pakiautomaatis või teeninduspunktis. Eriti harvaasustatud aladel on kohaletoimetamise võimaluste mitmekesisus oluline tegur kliendirahulolu seisukohast.
Lase kliendil ise määrata, kuhu ta oma tellimuse soovib saada, säästad aega ja vaeva, soovitab Shipiti tegevjuht Sami Hakanen.
Kulleriettevõtete mitmekesisus
Ära piirdu ainult ühe kulleriettevõtte teenusega. Pakkudes mitme kulleriettevõtte teenuseid saavad kliendid valida endale sobivama võimaluse. See võib olla otsustav kliendi ostuotsuse tegemisel, kuna Matkahuolloni uuringu kohaselt on üle 40. protsendil klientidest halb kogemus teatud kulleriettevõtetega. Kui sinu e-pood pakub ainult nende kulleriettevõtete teenuseid, võib pood jätta müümata.

Kliendikogemuse parandamine
Pakkudes oma klientidele valikuvabadust ja sujuvaid kohaletoimetamise lahendusi, saad oluliselt parandada kliendikogemust ja brändiga seotud lojaalsust. Valikuvabadus kassas suurendab konversiooni ja parandab kliendirahulolu.
Rahvusvahelised kohaletoimetamise teenused tugevdavad brändi väärtust välisriikides
Rahvusvahelistes kauplustes tõstavad rahvusvahelised kohaletoimetamise teenused sinu poe brändi väärtust, luues usaldusväärse kuvandi ja julgustades kliente tellima. Näiteks UPS on ülemaailmselt tuntud kulleriteenus, mis tekitab usaldust. Pakkudes näiteks taskukohast Asendiat või kiiret UPS-i, annad kliendile võimaluse valida, kas ta soovib maksta rohkem kiirema kohaletoimetamise eest või vastupidi. Luba kliendil valida, soovitab Hakanen.
Heppo integratsioon
Shipit pakub ühtset lihtsat integratsiooni, mis võimaldab kasutada nii kohalikke kui ka välisriikide populaarsete kulleriettevõtete, nagu Posti, Matkahuolli, PostNordi, DB Schenkeri, Asendia ja UPS-i teenuseid ühe registreerimisega. See võimaldab sujuvat ja ulatuslikku kohaletoimetamise võrgustikku ilma lisakulude või varjatud tasudeta.
Pakume mitmekülgset integratsiooni, mis annab sulle juurdepääsu kõikidele sinu klientide lemmik kulleriettevõtetele ja -teenustele, kas meie sõlmitud kullerilepingutega või oma lepinguid kasutades, võtab kokkuHakanen.
Kokkuvõte
Mitmekülgsete kohaletoimetamise viiside pakkumine on strateegiline valik, mis võib tuua sinu e-poele märkimisväärset konkurentsieelist. Shipit aitab sul pakkuda oma klientidele parimat võimalikku kohaletoimetamise kogemust ning võimaldab lihtsat ja kulutõhusat logistikajuhtimist.
Loe rohkem Shipiti teenustest e-poodidele ning ettevõtetele ja registreeru meie teenusega tasuta. Registreeritud ärikliendina on sul ligipääs ettevõtetele suunatud teenustele ning hindadele.
Meie klienditeenindus koosneb logistikatööstuse ekspertidest, seega võta julgelt ühendust esmaspäevast reedeni kell 9–16.
Telefon: +358 (0)20 752 8488
E-post: [email protected]
Vestlusaken: Shipit.fi veebilehel