Tarneviiside hinnakujundus e-poes

E-poe pidajad teavad, et saadetiste tarnekulud võivad klientide ostuotsuseid oluliselt mõjutada. Seetõttu on oluline hoolikalt läbi mõelda, kuidas tarneviisid oma e-poes hinnastada. Selles artiklis jagame näpunäiteid tarneviiside hinnakujunduseks, mis köidab kliente ja toetab teie äri.

E-pood ja tarneviisid: nende ühendamise tähtsus

Enne hinnakujunduse detailidesse sukeldumist tasub meeles pidada, et tarneviisid on oluline osa e-poest. Mitmekesiste valikute pakkumine aitab vastata erinevate klientide vajadustele.

Hästi korraldatud tarned, nagu täpne kojuvedu, tagastused, kliendisuhtlus ja sujuv väljastuspunktide teenindus, on kliendile nähtav osa, mis mõjutab otseselt e-poe mainet, isegi kui need teenused on pärit erinevatelt teenusepakkujatelt. E-poes peavad kõik etapid harmooniliselt toimima – sellest sünnib ühtne kliendikogemus, ütleb Shipiti operatiivjuht Sami Hakanen.

Hind ja kliendikogemus: tasakaalu leidmine

Hinnakujunduse puhul on tasakaal võtmetähtsusega. Liiga kõrged tarnekulud võivad panna kliendi ostukorvist loobuma, samas kui liiga madalad kulud võivad vähendada kasumlikkust.

"Suured e-poed suudavad konkureerida madalamate tarnekuludega tänu oma mahule. Kuid väiksemate poodide puhul on mõistlik kaaluda tarnekulude osalist kajastamist toodete hindades – muidugi nii, et see ei tõsta toote hinda liiga kõrgeks", soovitab Hakanen.

Selgus ja läbipaistvus: kliendid hindavad selgeid tarnekulusid

Oluline on, et kliendid näeksid tarneviise ja -kulutusi juba enne kassasse jõudmist. Kui kliendid avastavad kõrged tarnekulud alles tellimuse kinnitamisel, võivad nad meelt muuta ja ostust loobuda.

Mitmekesisus osana kliendikogemusest: ära piira valikut ainult ühe vedajaga

Anna kliendile vabadus valida, kuhu ta soovib oma tellimuse saata. Mitmekesised valikud parandavad konversiooni ja on oluline tegur ostukorvide hülgamise vältimiseks.

  • "Kliendid hindavad võimalust valida neile sobiv väljastuspunkt või tarneviis, eriti hõredalt asustatud piirkondades, kus ühe vedaja väljastuspunkt võib olla kaugel, aga teise lähedal," selgitab Hakanen.

Tarne jälgimine ja kliendisuhtlus: loo usaldus

Reaalajas jälgimine ja aktiivne suhtlus kliendiga tarneprotsessi jooksul suurendavad usaldust ja tugevdavad kliendisuhteid. Näiteks saad saata järgmised teavitused:

  1. Tellimuse kinnitus – "Täname tellimuse eest! Oleme tellimuse kätte saanud ja selle eeldatav tarneaeg on xx.-xx. Teavitame teid, kui saadetis on teel."

  2. Teavitus saadetise lähetamisest – "Teie tellimus on teel ja saabub järgmise x päeva jooksul. Jälgige oma tellimust (jälgimiskoodiga)."

Tarneviiside kasutamine turunduses

Tarnekiirust ja mitmekesisust saab edukalt kasutada turunduses. Näiteks:

  • Rõhuta, et tellimused, mis tehakse enne kindlat kellaaega, saadetakse välja samal päeval.

  • Reklaami, et pakud laialdast valikut väljastuspunkti, automaadi ja kodutarne võimalusi, et klient leiaks endale sobivaima.

Kokkuvõte

Kui hinnastad tarneviise oma e-poes, pea meeles, et need on osa kliendikogemusest.

  • "Konkurentsieelis saavutatakse selgete, mitmekesiste ja konkurentsivõimeliste tarnehindade ning tellimuste reaalajas jälgimisega. See ei köida mitte ainult kliente, vaid toetab ka ettevõtte kasumlikkust ja tõstab konversioone," võtab kokku Hakanen.

Liitu Shipitiga ja tee tarneprotsess lihtsaks!

Registreeru tasuta Shipiti ettevõtte kliendiks, aktiveeri oma Shipit rahakott või arveldus ja saad kasutada kõiki meie äriklientidele mõeldud teenuseid ja hinnakirju.

Meie klienditeenindus aitab sind igal tööpäeval kell 09-16.
+358 (0)20 752 8488
asiakaspalvelu(at)shipit.fi
www.shipit.fi

Loome koos sujuva ja läbipaistva tarneprotsessi!