Korduma kippuvad küsimused

Sellelt lehelt leiad vastused meie klientide korduvatele küsimustele. Kui sa ei leidnud vastust või jäi midagi selgusetuks, siis võta julgelt ühendust meie klienditeenindusega tööpäeviti kella 9–16.

Korduma kippuvad küsimused

Jah, see on võimalik. Shipitil (soomekeelne integratsioon) on hetkel valmis versioonid järgmistele e-poe platvormidele: AICommerce, Clover Shop, Ecwid, Evolution Solutions, Finqu, Johku, Kotisivukone, Lunni, Magento 2.0, MyCashflow, Opencart, PrestaShop, refox, Shopify, Valmiskauppa, Vilkas Now ja Suite, WooCommerce / WordPress.

Shipitil on avatud liides, kui teil on vajadus teha otsene integratsioon Shipiti TMS-süsteemiga. Siit leiate valmis integratsioonimoodulid e-poodidele.

Eesti- või ingliskeelne integratsioon, mis toimib Eestis: Ecwid, Magento 2.0, MyCashflow, OpenCart, PrestaShop, Shopify, Vilkas, Woocommerce.

Aadressikaardid saab printida kohe pärast tellimuse esitamist. Need on saadaval ka tellimuste ajaloost, kus saab printida kogu päeva tellimused korraga. Kui kasutate Shipit lisandmoodulit või integratsiooni, saate laadida aadressikaardid otse oma e-poest.

Registreeru Shipitee teenusesse vaid üks kord ja saad oma e-poele kasutada kõiki populaarsemaid saatmisvõimalusi nii kodumaal kui rahvusvahelises kaubanduses. Sa saad kasutada Shipiti eelnevalt läbiräägitud transpordilepinguid või kasutada oma lepinguid. Samuti saad kombineerida oma ja Shipitee transpordilepinguid: teata oma lepingust Shipitee klienditeenindusele ja vali lisaks teisi transpordifirmasid Shipitee lisandmooduli abil. Me haldame ka imporditellimusi välismaalt, nii suuri kui väikeseid saatekohustusi.

Vähendad käsitsi töö tegemist ja vigade tekkimise võimalust, lastes oma klientidel valida sobivaima saatmisviisi juba kassas. Klientide täidetud andmed kantakse otse transpordifirmale ja aadressikaardile, mis muudab protsessi sujuvamaks ja täpsemaks.

Veendu, et sinu e-poes on õigesti täidetud API-võti ja API Secret andmed. Nende volituste aktiveerimine nõuab Shipitee rahakotis teatud saldo olemasolu. Kontrolli ka, et testimisrežiim oleks vahetatud tootmisrežiimiks. Kui moodul ei tööta ka pärast nende kontrollide tegemist, võta ühendust mooduli arendajaga või Shipitee klienditeenindusega. Sa saad meid kätte telefonitsi, vestluses või e-posti teel – aitame sind probleemi lahendamisel.

Registreeru meie teenusesse ettevõttena ja saad oma isiklikud API-võtmed 5–10 minuti jooksul pärast registreerimist. Need võtmed on hõlpsasti leitavad sinu isiklikest andmetest pärast teenusesse sisselogimist (minu seadistused – API-võtmed).

Tutvu meie erinevate e-poe platvormide integratsioonidega ja mõtle, milliseid transporditeenuseid tahad oma e-poodi lisada – aitame sind vajadusel valima just sinu ettevõttele sobivad teenused. Pööra tähelepanu sellele, et klientidel võivad olla erinevad eelistused, seega on oluline pakkuda mitmekesiseid teenuseid – ära piira end vaid ühe transpordifirma teenustega. Samuti saad kasutada oma kliendinumbrid saadetistes, selleks võta ühendust meie klienditeenindusega.

Aktiveeri API-võtmed, aktiveerides soovitud maksemeetodi. Pärast seda saad kasutada ka teisi ettevõtteklientide eeliseid ning soodsamaid lepinguhindu. Pea meeles, et lisaks e-poe integratsioonile on sul kasutuses ka Shipitee programm, mille abil saad lihtsalt saata näiteks e-poest mööda läinud tellimusi.

Mine Shipitee programmi jaotisse TELLIMUSTE AJALUGU. Siit näed kogu oma tellimuste ajalugu ja saad ka hiljem printida kviitungeid ja aadressikaarte.

API-võtmete aktiveerimiseks peab kaupmees valima makseviisi.

Shipitee kliendina saad mitmeid eeliseid:

Mitmekesised tarnevõimalused: Paku klientidele paindlikke ja erinevaid kohaletoimetamisvõimalusi, nagu kojuvedu ja pakiautomaadid.

Kulude kokkuhoid: Kasuta Shipitee läbiräägitud transpordihindu ja kombineeri oma lepingud, et maksimeerida efektiivsust.

Lihtne integreerimine: Ühenda oma e-pood ja ERP süsteemid lihtsalt ühest kohast.

Kohandatud klienditugi: Saa abi ja tuge klienditeenindusest probleemide korral.

Praktilised omadused: Kasuta valdkonna parimaid tööriistu, nagu aadressikaartide printimine, tagastuste haldamine, selge tellimuste ajalugu ja lihtne aadressiraamat.

Shipitee täiustab tarneprotsessi, säästab kulusid ja parandab kliendikogemust – küsi rohkem ja lase meil aidata sul valida kulutõhusad tarnevõimalused oma äri jaoks.

Ei, ei saa. Saadetistel on nii transpordifirma kui ka riigipõhised piirangud. Loe rohkem keelatud saadetised ja ohtlikud ained lehtedelt.

Sa saad printida vajalikud transpordidokumendid kohe pärast tellimuse tegemist. Kinnita need saadetisele nii, et kogu vöötkood oleks selgelt nähtav. Leiad need ka hiljem, kui logid sisse meie teenusesse ja liigid jaotisse TELLIMUSTE AJALUGU.

Shipitee on lepingus transpordifirmadega ja seetõttu on saadetise maksja, mõnes teenuses, näiteks Soome Posti teenustes, märgitud nii, et saadetist ei arveldataks kogemata uuesti transpordifirma poolt.

Kauba- ja kullerteenustel on ekspordideklaratsioon kohustuslik ning isikutunnus on ainus viis, kuidas toll saab eraisiku tuvastada. Seetõttu on isikutunnus vajalik UPS-ile esitada EL-i välistes saadetistes.

Transpordidokumendid, kviitngid ja võimaliku proforma- või kaubaarve saad printida hiljem, logides sisse meie süsteemi ja minnes tellimuste ajalukku.

Kui meie hindamis tööriist ei anna hindamist kohaletoimetamisele, siis palun võtke ühendust meie klienditeenindusega.

Vajame järgmisi andmeid pakkumise tegemiseks:

  • Kust ja kuhu saadetakse, postindeks ja riigiteave

  • Saadetise mõõdud ja kaal, lisaks teave, kas saadetis on koormatav

  • Kas saatja ja saaja on ettevõtted või eraisikud

  • Kas saadetisel ja noutopunktis on laadimisplatvorm

Täiendavad üksikasjad impordivõtete kohta leiate Impordivõtete jaotisest.

Proforma-arvet saab muuta Shipit.fi lehel, avades saadetise “Tilausselailu” (tellimuste sirvimine) vaates ja valides seal “muokkaa proformaa” (muuda proforma). Muutmiseks on vajalik lehele sisse logida.

Posti saadetiste puhul CN23-vormi muuta ei saa, seega tuleb tellimus uuesti esitada.

  • Pange tähele, et transpordifirmade antud kohaletoimetamise ajad on hinnangulised tarneaegadeks. Meie lehelt leiate need ajad, mida transpordifirmad on teatavaks teinud, kuid viivitused võivad siiski esineda.

  • Kui soovite tagada oma saadetise liikumise kindla ajakava järgi, peate ostma teenuse, kus on märgitud, et saadetis on ajastatud. Näiteks sellised teenused nagu Matkahuolto Pikapaketti, UPS Express Saver jne. Need saadetised toimetatakse tavaliselt teenuse lubatud ajaga. Kuid teenuse lubadused ei pruugi alati kehtida. Näiteks kiiretel hooaegadel teatavad paljud transpordifirmad otse, et nad ei saa tagada saadetiste normaalset ajakava. Seda tuleks kontrollida transpordifirma enda veebilehelt. Samuti võivad "force majeure" põhjused, nagu lumetormid, suured õnnetused ja muud, mõjutada teenuse lubaduste kehtivust ja hilinemiste eest hüvitiste saamist.

  • Kui teie pakk ei liigu mingil põhjusel ja näete seda oma saadetist jälgides, võtke meiega ühendust helistades numbril +358207528488, vestluses või e-posti teel aadressil klienditeenindus(at)shipit.fi. Uurime välja paki olukorra vastavalt sellele transpordifirmale. Lihtsaim viis uurimistööks on e-posti teel, seega saatke meile sõnum, kus täpsustate, milline pakk on tegemist (saadetis/jälgimisnumber) ja kuidas pakk välja näeb.

  • Kui pakk või selle sisu on transpordil kahjustunud, teavita sellest kohe, kui võtad paki vastu või saad selle kätte, ning teavita pakki üle andnud isikut.

  • Kui kahju on teatatud kättevõtmisel, anna sellest teada ka meile, et kaebus saaks sujuvamalt kulgeda. Reklaamatsiooniks räägi, kuidas pakk oli kahjustunud ja millised tooted olid purunenud. Lisa saadetise kaubaarve, ostutšekk, müügikviitung või muu dokument, millest toote ametlik väärtus selgub. Reklaamatsioonis peavad alati olema pildid nii kahjustatud või purunenud paketist kui ka toodetest. Ära hävita kahjustatud pakki enne, kui saad transpordifirmalt loa.

  • Kui kahju ei ole kohe nähtav või kui pakk on terve, kuid selle sisu on kahjustunud, toimi järgmiselt: saada meile sõnum, kus täpsustad, milline saadetis on tegemist, lisa saadetise kaubaarve ja pildid purunenud toodetest ja võimalikult kahjustatud pakendist. Ära hävita kahjustatud pakki enne, kui saad transpordifirmalt loa.

  • Saaja peab sellest teatama kohalikule transpordifirmale, kuid kaebus tuleb esitada saatja poolt Shipitile. Loe täpsemad juhised kaebuse esitamiseks siit.

Palun teavitage kahjustustest viivitamatult, et saaksime anda transpordifirmale teada võimalikult kiiresti, et kaebuse esitamise tähtaeg ei läheks mööda. (Teavitamine võib toimuda enne ametliku hüvitise nõude esitamist, näiteks juhul, kui piltide ja lisade kogumine võtab aega.)

Kaebus esitatakse e-posti teel aadressile klienditeenindus(at)shipit.fi

Kui saadetis on hilinenud/viivitus oluliselt, kuid jõudis kohale, andke tellija ja saaja nimi, jälgimisnumber ning kirjeldus toimunust.

Kui saadetis on kadunud või midagi on purunenud, täitke järgmised andmed:

  1. Saadetise number (saatelehe number)

  2. Kontaktandmed

  3. Transpordifirma

  4. Kättevõtu- ja kohaletoimetamispäev

  5. Millal kahjustus avastati ja kes avastas kahju

  6. Kas kahjustus registreeriti kergelt kergendusel*

  7. Milline kahjustus oli

  8. Mis toode oli kahjustunud

  9. Toote väärtus ja kaal (kviitung, proforma- või kaubaarve või muu toote väärtust tõendav dokument)

  10. Kas tootel on jäänud väärtust

  11. Kas toodet saab parandada? Kui jah, siis kui palju remont maksab

  12. Nõutava summa

  13. Kas saadetisele oli transportkindlustus

Lisage ka järgmised dokumendid:

  • Pilte kahjustatud toote ja pakendi kohta, samuti muudest pakendimaterjalidest (need on kohustuslikud kahjude korral)

  • Kaupade arve või kviitung, mis tõendab saadetise väärtust (see on kohustuslik teave kaotamise ja kahjude korral)

  • Pange tähele, et kui pakk on kahjustunud, kui saaja kinnitab selle vastuvõtmist, tuleb kahju kohta kirjutada ja teatada juba saadetise kergendamisel. Vastasel juhul ei ole transpordifirmad kohustatud hüvitama.

Hoidke pakendit, toodet ja seda kasutatud materjalide materjalide transportimiseks, et transpordifirma saaks vajaduse korral kindlaks teha kahju.

Brexiti mõjud ja ebakindluse tegurid

Shipit muudab Suurbritannia EL-välineks alaks 29.12.2020

EORI-number on ettevõtetele kohustuslik saadetise saatmiseks Suurbritanniasse, samuti on vajalik vastuvõtja EORI-number, kui vastuvõtja on ettevõte.

Kõik saadetised Suurbritanniasse nõuavad edaspidi kaubaarvet või proforma-arvet või CN23-dokumenti.

Alla 15 naela väärtusega saadetised saadetakse maksuvabalt (kullerid võivad hiljem nõuda käibemaksu tasumist).

Üle 135 naela väärtusega saadetised tehakse tavaliselt EL-väline kauplemine vastavalt.

GLS ei võta esialgu vastu 15–135 naela väärtusega kommertslikke B2C-transporti, kui ettevõttel puudub Suurbritannias käibemaksuregistreering.

Eraettevõttelt eraisikule (C2C) saadetised toimivad tavapäraselt EL-välise saatmise järgi. Proforma või kaubaarve on kohustuslik ka nendes saadetistes edaspidi. Posti puhul luuakse CN23-dokument, mille Shipit loob automaatselt saadetise andmete põhjal.

Ettevõttelt ettevõttele (B2B) saadetised nõuavad edaspidi saatja ja vastuvõtja EORI-numbrit kaubaarve või proforma-arve puhul. Kontrolli, kas EORI-number on kehtiv siit.

Ebamugavused: Briti nõutav käibemaksuregistreerimine. Praegu ei ole suurel osal e-poodidest selleks ettevalmistusi tehtud ja Briti piir ei pruugi sellist tegurit taluda. HMRC nõuab käibemaksuregistreerimist, mis tähendab, et 15–135 naela saadetisi tuleb käibemaksustada Suurbritannia käibemaksu määrade järgi juba e-poe kassas. Käibemaksuregistreerimine saab ilmselt olema nõutud ettevõtetelt, kes müüvad Suurbritanniasse eraisikutele. Ilma Briti käibemaksunumbriga saab B2C saadetisi luua ainult UPS-i ja Shipiti teenuste kaudu.

Tootekirjeldused peavad edaspidi olema täpsed, näiteks "t-särk" ei ole piisav, vaid vajalik on täpsem kirjeldus, näiteks "meeste 100 % puuvillane t-särk".

B2B, eraisikult eraisikule ja proforma-saadetistele (kingitused, näidised jne) ei ole hetkel muid muudatusi, peale selle, et Suurbritanniast saab tavaline EL-väline riik.

Lisainfot riigipõhiste juhiste kohta leiate järgmistelt linkidelt:

Paketi saatmine Suurbritanniasse

Soovitame kõigil ettevõtetel hankida EORI-number, mis on vajalik, kui tegutsetakse tolliametiga EL-i piirkonnas.

Tutvuge Incotermsidega

Kuna transpordifirmad hüvitavad kahjustusi tavaliselt maanteeveo lepingu seaduse kohaselt, järgib Shipit samu reegleid. Erakordselt väärtuslike saadetiste või nende puhul, mille väärtust on raske määrata (näiteks kunstiteosed), on soovitatav hankida eraldi transportkindlustus oma kindlustusseltsist.

Sa saad küsida lisakaitsevõimaluste kohta meie vestluses, e-posti teel aadressil klienditeenindus(at)shipit.fi või helistades numbril +358 207 528 488.

Ettevõtteklientidel, kes on Shipitee rahakoti kasutajad, on võimalik lisakaitse toetavatele teenustele lisada klienditeeninduse kaudu.

Eraisikud saavad lisakaitse toetavatele teenustele lisada, kandes rahakotti vajaliku summa.

Posti Parcel- ja EMS-saadetistele kehtib lisakaitse kuni 500 euro ulatuses, kui pakk on õigesti pakitud vastavalt Posti juhistele.

Soovitame korraldada eraldi kindlustus väärtuslike ja erijuhtumite jaoks oma kindlustusseltsiga.

  • Kui tegemist on UPS-i paketiga ja oled valinud pealevõtu lisateenuseks tellimuse esitamisel, siis telli pealevõtt meie kaudu e-posti aadressil klienditeenindus(at)shipit.fi, Shipit-vestluses või helistades numbril +358207528488.

  • Kui tegemist on Omniva paketiga, siis nendega ei kaasne pealevõttu. Kui sinu ettevõte saadab regulaarselt Omniva kaudu, siis saad kokkuleppida regulaarse pealevõtu meie klienditeenindusega. Samuti saab vajadusel kokku leppida tasulise eraldi pealevõtu, palun võta sel juhul ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil klienditeenindus(at)shipit.fi, Shipitee-vestluses või helistades numbril +358207528488.

  • Kui tegemist on Postnordi paketiga, saada pealevõtu taotlus meie klienditeeninduse e-posti aadressile, veebilehe vestlusesse või helista meile numbril +358207528488. Ära unusta lisada taotlusele saadetise jälgimisnumber.

  • Shipitee rahakott on seotud sinu Shipitee kontoga, mille saad registreerides oma e-posti aadressiga. Sa saad lisada raha oma rahakotti veebipangaülekande abil, kui oled sisse logitud meie veebilehele. Kui raha on kantud rahakotti, saad maksta kõik oma tellimused otse rahakotist, ilma et peaksid iga saadetise jaoks eraldi veebipangaülekandeid tegema.

  • Kui paned raha oma rahakotti, saad automaatselt kasutada ettevõtte hinnakirja, mis tähendab, et saad oma pakke saata soodsamalt.

  • Samuti saad aktiveerida automaatse krediitkaardiga raha lisamise oma rahakotti.

  • Ettemaks: Maksa saadetised kohe kõige populaarsemate makseviisidega.

  • Rahakott: Registreeritud kliendina on sul võimalus lisada raha Shipiti rahakotti, mis muudab tellimisprotsessi kiiremaks. Raamatupidamise jaoks saad alla laadida .csv vormingus kokkuvõtte tehtud saadetistest ja raport saadetakse sulle ka kord kuus e-posti teel. Samuti saad printida kviitungi saadetiste tegemise ajal või hiljem. Rahakoti minimaalne sissemakse on 100 €, ja saldo lisamine toimub järgmisel viisil: Logi sisse süsteemi – TEE SAADATUS – Rahakott – Siirdu maksmiseks. Rahakotis ei ole eraldi lisatasusid. Samuti saad kasutada automaatset krediitkaardiga raha lisamist rahakoti kasutajana.

  • Kui kasutad Shipit integratsiooni oma e-poes, tuleb sul teha raha sissemakse Shipiti rahakotti.

Loe rohkem meie makseviiside kohta

  • Sa saad jälgida oma saadetist kasutades saadetise jälgimisnumbrit. Kui sa ei salvestanud oma jälgimisnumbrit, siis leiad selle e-kirjas saadud tellimuse kinnituse kaudu või saad seda vaadata logides sisse oma Shipit kontole ja vaadates oma saadetiste ajalugu.

  • Jälgi oma pakk Shipiti tellimuste ajaloos, mis asub sisse logides TELLIMUSTE AJALUGU vahekaardilt.

  • Sa saad ka oma saadetist jälgida otse transpordifirma veebilehelt, kasutades tellimuse käigus saadud jälgimisnumbrit. Näiteks Omnivall, Itellal ja UPS-il on oma jälgimislehed, kus saad kontrollida paki asukohta.

  • Kui pakk ei ole nähtav transpordifirma jälgimises, on see seisma jäänud, seda väidetakse tarnituks, kuigi see pole, seda ei leita teeninduspunktist või esineb midagi muud sarnast, võtke meiega ühendust helistades numbril +358207528488, vestluses või e-posti teel aadressil klienditeenindus(at)shipit.fi

  • Selgitame välja paki olukorra transpordifirmalt. Parim ja kiireim viis on saata e-kiri. Kirjeldage oma sõnumis, milline pakk on tegemist (saadetise või jälgimisnumber), milline pakk välja näeb (nt kas seal on teipe või logo) ja mida see sisaldab. Sisu kirjeldamine on oluline, et saaksime pakkimist tõhusalt otsida, eriti kui see on kahjustunud ja sisu võib olla kadunud.

  • Kui pärast saadetise loomist ei ole jälgimisinfos toimunud mingeid sündmusi, veendu, et saatja on paki juba saatnud.

  • Kui paki liikumine on jälgimise järgi seisma jäänud mitmeks päevaks, võta meiega ühendust helistades, vestluses või e-posti teel aadressil klienditeenindus(at)shipit.fi. Võid ka otse ühendust võtta transpordifirmaga.

  • Me selgitame välja paki olukorra vastavalt transpordifirmale. Lihtsaim ja kiirem viis uurimistööks on e-posti teel, seega saada meile sõnum, kus täpsustad, milline pakk on tegemist (saadetis/jälgimisnumber), saadetise sisu ja kuidas pakk välja näeb. Vastame tööpäeviti võimalikult kiiresti ja alustame asja uurimist kohe.

Valige saadetise arvestuses, et vastuvõtja on eraisik. Meie saadetise arvestus näitab ainult valikuid, mis toetavad saadetisi eraisikutele.

Kas aadress oli vale või kas paki saatmine muutus tarbetuks? Pole hullu, tühistamine on võimalik!

  • Kui oled rahakoti klient, tagastatakse kasutamata saadetise tasu automaatselt aja jooksul sinu rahakotti.

  • Kui oled maksnud saadetise tasu oma veebipangast, saad raha tagastust küsida meie klienditeenindusest. Me kanname raha tagasi Shipit rahakotti järgmist saadetist jaoks või tagastame raha sinu pangakontole, kui seda soovid.

  • Kui tegemist on paketiga, millele oled juba tellinud pealevõtu või muu meie pealevõtuteenusega, nagu kaubavedu, tuleb saadetis tühistada kohe meie klienditeeninduse kaudu.

  • Shipitee kaudu saad saata kõik tavalised pakkide ja kaubavedude saadetised Eestist välismaale või välismaalt Eestisse.

  • Shipitee kaudu ei saa saata pakasteid, ohtlikke aineid, relvi jne., mis nõuavad erimeetmeid.

  • Mööbli või sarnaste suurte esemete saatmine õnnestub ainult kaubaveo / kastidega, ning hoolikas pakendamine on äärmiselt oluline. Kõige turvalisem on saata esemed oma puidust kastides. Kaubavedu õnnestub peamiselt ainult ettevõtete vahel või siis, kui saadetis ja vastuvõtja paiknevad ettevõttes.

  • Shipitil ei ole eraldi kunstiteoste saadetisi, seega on kõikide väärtuslike ja haprate esemete pakendamine ülimalt oluline. Maale ja muud kunstiteosed on kõige parem saata läbimatu vineerkastiga, kaitstud nurkadega ja korralikult pehmendatud. Kui maal on võimalik saata välismaale ilma raamita, on parim valik tugev ja vastupidav toru, kuhu maal turvaliselt rullida. Klaasesemed jms tuleb pakendada ükshaaval, keerates ja pakkides neid tugeva pakendiga, mis talub langust ja survet. Pakendamisjuhiseid tasub alati kontrollida valitud transpordifirma veebilehelt.

  • Sobiv saatmisviis sõltub loomulikult sinu vajadustest. Sobiv saatmisviis sõltub saadetise suurusest, sihtriigist, kas saadetisele soovitakse pealevõttu/komplekteerimist ja ajast, millal saadetis peaks olema kohale toimetatud.

  • Kui pakk peab olema kohale toimetatud kindlal ajal, on soovitatav valida ajastatud saatmine, kus on märgitud, et saadetis toimetatakse kohale vastavalt ajakavale. Posti Aamuksi 09, Express 16, Matkahuolto Pikapaketti, UPS Express jne on sobivad valikud. Kiiretel hooaegadel ja force majeure tingimustes ei pruugi transpordifirmade teenuse lubadused alati kehtida.

  • Kui saadetis on eriti suur või raske ega saa näiteks jagada mitmeks paketiks, võib sul olla vaja kasutada kaubavedu. See, kui palju üksik pakk võib kaaluda, sõltub transpordifirmast. Posti puhul on see 25kg ja teistel firmadel on 35kg väga tavaline piir, mille ületava kaalu puhul tuleb saadetis jagada mitmeks paketiks või saata see kaubaveona. Pööra tähelepanu, et üle 35kg saadetised tuleks pakendada kaubaalusele.

API-võtmed on ettevõtteklientidele saadaval umbes 5–10 minuti jooksul pärast registreerimist programmi jaotisest minu profiil > API-võtmed.

Kui sinu e-poe teenusepakkuja toetab Shipiti registreerimisliidest, saad need otse poe haldusse hankida, luues Shipit konto, kasutades vastavat liidest.

Shipment_AgentTo Error in agent code tagastatakse Shipitilt veana, kui valitud kohaletoimetamise viisi noutopunkt on vale. Selle põhjuseks on sageli järgmised asjad:

  • Antud noutopunkt on välja lülitatud

  • Kui oled vahetanud kohaletoimetamise viisi, võib eelmine kohaletoimetamisviisi noutopunkt olla endiselt saadetise andmetes

Seda saab enamasti parandada, otsides uuesti noutopunktid kasutatavale kohaletoimetamisviisile.

Kui saadad pakki EL-i riiki, toimi nagu ka Eestisisesed saadetised.

Kui saadad pakki EL-ist välja, täida tellimuse esitamisel ka proforma/commercial invoice (kaupade arve), kuhu märkige ingliskeelsed nõutavad andmed. Tariffikood ei ole kohustuslik. Pange tähele, et Country of origin (päritoluriik) kohale tuleb kirjutada riigikood, näiteks EE.

Kui oled maksnud saadetise eest, saad transpordidokumendid ja proforma/arve, samuti Posti saadetistes ka CN23 vormi, mida saad välja printida. Posti saadetistes piisab, kui CN23 vorm kinnitatakse saadetisele koos aadressikaardiga.

UPS saadetised: Pane üks koopia arvest saadetise sisse ja kinnita teine (kokkuklapitud) saadetise peale. Kui saatja on ettevõte, saadab elektroonilise teate ka transpordifirmale. Eraklient saab juhised e-posti teel proforma/arve ja isikutunnuse kohta saadetise kohta transpordifirmale.

UPS vajab isikutunnust ekspordideklaratsiooni jaoks (isikutunnus on ainus viis, kuidas toll suudab eraisiku tuvastada). Saadetistel on ekspordideklaratsioon, kuid määrusriigis võib vastuvõtja olla kohustatud maksma kohalikke impordikulusid, makse ja tollimakse. Nendes on suur erinevus riikide vahel.

Lisainfot rahvusvaheliste saadetiste kohta leiate siit:

.. või meie klienditeeninduse vestlusest, e-posti aadressil klienditeenindus(at)shipit.fi või helistades numbril +358207528488.

Igal riigil, mis kasutab postiindeksit, on oma määratud postiindeksi formaat. Ühel riigil võib olla ka mitu erinevat postiindeksi vormingut.

Kontrolli juhiseid Shipitee riigipõhistest juhistest.

Shipitee kasutatav süsteem võib tellimuse tegemisel kontrollida, kas formaat vastab riigi postiindeksi formaadile, kuid ei kontrolli numbri õigsust.

Sisesta saadetise arvestusse vastuvõtja postiindeks täpselt, sealhulgas tühikud, sidekriipsud ja/või tähed. Kasuta interneti otsingumootorit (sisesta tänavapunkt ja vaata, millist postiindeksit saad soovitatavalt mitmelt lehelt), et kinnitada, et oled saanud õige postiindeksi. Kui number on õige, kuid arvestus ei tunnista seda, pakkudes välja valmiskohalikku piirkonda, saad siiski jätkata hinnakalkulatsiooniga, klõpsates kursori kohta igasuguses "tühjas" kohas arvestuse väljastpoolt. Siis aktiveerub nupp "jätka" ja seda vajutades arvutab süsteem välja hinnangu sellele postiindeksile.

Süsteemis kasutatav postiindeksi formaat sisaldab kahte osa: kahekohaline riigi kood ja postiindeks. Need kaks ühendatakse sidekriipsuga. Kui vastuvõtja riik ei kasuta postiindekseid, sisestatakse ainult riigi kood ilma sidekriipsuta.

Postiindeksi formaat võib sisaldada numbreid, tähti ja kirjavahemärke. See võib olla jagatud kohustuslikuks ja vabatahtlikuks osaks, kus kohustuslik osa tuleb alati sisestada, et hind saaks arvutatud. Vabatahtlik osa võib mõjutada õigesti arvutatud hinda, kui saatmine toimub teatud piirkonda.

Lisainfot leiate riigipõhistest juhistest all: Pakett välismaale – paketi saatmine Eestis ja välismaa. Kui riik, kuhu saadate, ei ole riigipõhistes juhistes nimekirjas, saate paluda meil lisada selle riigi juhised, saates küsimuse vestluses, helistades meile või saates meile e-posti.

Kõige levinumad põhjused, miks saadetis ei õnnestu, on:

  • Paki mõõdud on valesti sisestatud. Meie kalkulaator töötab sentimeetrites ja kilogrammides, palun ära sisesta suurust millimeetrites või meetrites.

  • Postiindeks või selle formaat on vale. Erinevates riikides ja piirkondades on erinevaid postiindeksi vorme, millele mõnikord lisanduvad ka tähed. Palun kontrolli postiindeksit. Täpsemad juhised iga riigi postiindeksi kohta leiad artiklist: "Postiindeks ei tööta, mida teha?"

  • Kui postiindeks on õige, kuid leht ei seosta seda linnaga, saad lehe liikumist jätkata, klõpsates postiindeksi sisestamise alal mis tahes "tühjal" alal. Pärast seda aktiveerub nupp "Jätka" ja saad täita ülejäänud andmed.

  • Sinu brauseril on küpsiseid, mis takistavad lehe korralikku töötamist. Eemalda küpsised oma brauseri seadetes, sule kogu brauser ja alusta uuesti.

  • Proovid saata kaubavedu (kaubaalust jne.) eraisikule. See ei ole praegu võimalik Shipiti kaudu, välja arvatud juhul, kui nii saatja kui ka vastuvõtja on ettevõtted. Kas su vastuvõtja saab nõustuda, et ta korjab oma saadetise kohalikust ettevõttest? Võta ühendust meie klienditeenindusega telefoni või eelistatult e-posti teel aadressil asiakaspalvelu(at)shipit.fi. Märgi e-kirjas saadetise mõõdud ja kaal, samuti kas saadetis on koormatav.

  • Kas oled märkinud ruudu, et nõustud kasutustingimustega ja ei saada ohtlikke aineid/keelatud tooteid?

Täpsemat teavet riigipõhistest piirangutest ja juhistest leiad siit, valides sihtriigi. Pakett välismaale – paketi saatmine Eestis ja välismaal

Kui riiki ei leia nimekirjast, siis tõenäoliselt ei ole sellele riigile tavalisest erinevaid piiranguid või me pole neid veel lisanud. Soovi korral võid meile sellest teavitada e-posti aadressil: klienditeenindus(at)shipit.fi.

Kas on vaja saata ettevõtte kingitusi, näidiseid või näiteks jõulukingitusi oma klientidele? Shipitee abil saad saata ka hooajalisi masssaadetisi oma klientidele lihtsalt.

Täida fail vastavalt näitele, saada see meile klienditeenindusse aadressil klienditeenindus(at)shipit.fi ja loome sinu eest paketikaaned. Pärast seda saad mugavalt printida paketikaaned ja saata paketid.

Kas mõtled, kust hankida aadressikleeppide printimiseks vajalikke kleepritulisteid ja aadressikleepe?

Külastage meie veebipoodi https://kauppa.shipit.fi/ ja tellige vajalikud tooted, et saata pakke hõlpsalt. Kahjuks on meie pood soomekeelne.

Võta ühendust

Võta ühendust

Võta meiega julgelt ühendust! Vastame sulle hiljemalt järgmisel tööpäeval.

general.nothing-found