Oluline teave selle kohta, kuidas toimida saadetise vastuvõtmisel.
Enne kui allkirjastate vastuvõetava saadetise, kontrollige saadetist hoolikalt. Kui märkate kõrvalekaldeid, näiteks pakendi kahjustust, vigastusi või puuduvaid kaupu, tehke vastav MÄRKUS saatelehele. See võimaldab esitada pretensiooni transpordifirmale. Ilma eelneva MÄRKUSETA ei ole võimalik tõendada, et saadetis oli vastuvõtmise hetkel kahjustatud. MÄRKUS tuleb kirjutada enne saadetise vastvõtmise allkirjastamist igale saatelehe eksemplarile (sh transpordifirmale jäävale eksemplarile). Seda nõuab maanteetranspordi seadus.
Kui transpordifirma kasutab digitaalset allkirjastamist, paluge juhil enne allkirjastamist teha seadmesse vajalik MÄRKUS.
Kauba vastuvõtja peab saadetise vastuvõtmisel kontrollima, kas saatelehel märgitud pakkide arv vastab tellitud kogusele. Kui ei vasta, tuleb teha saatelehele vastav põhjusega MÄRKUS. Kui kaup või pakend on kahjustatud, tuleb ka see märkida saatelehele. MÄRKUS on tähelepanek, mis näitab, et kaup ja saatelehe andmed ei ühti. Kui saatelehel ei ole tehtud ühtegi MÄRKUST ega selle põhjust, loetakse tavaliselt, et saadetise ja pakendi nähtav seisukord oli vastuvõtmisel hea ning pakkide arv ja seisukord vastasid saatelehe andmetele.
Pärast MÄRKUSE tegemist saatke viivitamatult pretensioon meie e-postile: asiakaspalvelu(at)shipit.fi.