Kui lisad ettevõtte kliendina Shipit rahakotti saldot, aktiveeritakse automaatselt soodsamad saatmishinnad.

Registreeritud kliendina on sul võimalus lisada saldot Shipiti rahakotti, mis teeb tellimisprotsessi kiiremaks. Raamatupidamise jaoks saad alla laadida Csv faili tehtud saadetistest ning kord kuus saadetakse raport ka e-posti teel. Lisaks saad printida kviitungi nii saadetise loomisel kui ka hiljem. Minimaalne sissemakse rahakotti on 100 € ning saldo lisamine toimub järgmiselt: logi sisse programmi – klõpsa Rahakoti ikoonil – Lisa saldo – Liigu maksma. Rahakotil puuduvad eraldi lisakulud. Rahakoti kliendina saad kasutada ka automaatset krediitkaardi täitmist.

Krediitkaardi salvestamine rahakoti automaatseks täitmiseks

Lisades krediitkaardi Shipiti rahakotti, saad kasutada automaatset saldo täitmist. Krediitkaardi andmeid ei salvestata Shipiti süsteemi, vaid need talletab makseteenuse pakkuja Stripe. Stripe täiendab automaatselt rahakoti saldot, kui olemasolevast saldost on järel vähem kui 15%.

Kui kasutusel on krediitkaart ilma täiendava autentimiseta, lisab süsteem automaatselt saldot rahakotti, kui eelnevat saldot on järel vähem kui 15%. Kui krediitkaardil on 3DS-autentimine, saadab makseteenuse pakkuja e-posti teel täitmistaotluse, mis tuleb kinnitada, et saldo lisada kontole.

Kui soovid, et saldo tagastatakse pangakontole, rakendame tagastamise tasu 5 € + 24% käibemaks (1,2 €). Tagastamiseks saada oma pangakonto andmed e-posti aadressile asiakaspalvelu (at) shipit.fi. Kui soovid muudatust arvelduskliendiks, kantakse kogu saldo arvelduskontole ja arvestatakse maha tulevastelt arvetelt.